Garantija

Esame šeimos įkurta įmonė, kuri aistringai vertina savo gaminius, rūpinasi savo vartotojais ir aplinka. Todėl svarbiausias mūsų prioritetas – aukščiausia gaminių kokybė ir ilgaamžiškumas. Įmonė „Mill“ suteikia vartotojams 5 metų garantiją bet kokiam savo gaminiui nuo jo įsigijimo datos. Verslo klientams taikoma 2 metų garantija.

Garantijos sąlygos

Ši garantija suteikia klientui teisę „Mill“ pagrįstu sprendimu pataisyti ar pakeisti nekokybišką gaminį arba grąžinti už jį pinigus.

Garantija taikoma tik tiems defektams, kurie atsirado dėl „Mill“. Taigi klientas negali pareikšti galiojančios garantinės pretenzijos, jei defektas atsirado dėl toliau išvardytų aplinkybių.

  • Neatsargus, netinkamas ir nerūpestingas prietaiso naudojimas, aplaidumas, nesilaikant „Mill“ naudotojo vadovo nurodymų.
  • Dėl transportavimo atsiradę defektai, už kuriuos „Mill“ neatsako.
  • Įprastas nusidėvėjimas, įskaitant dalis, kurios laikui bėgant gali susidėvėti, pavyzdžiui, nuotolinio valdymo pulto baterijos (jei taikoma), filtrai, vamzdžiai, lauko šildymo lempos ir pan.
  • Sugadinimas dėl naudojimo ne pagal vardinę galią ir dažnį.
  • Sugadinimas dėl netinkamos gaminio priežiūros.
  • Sugadinimas dėl elektros energijos tiekimo sutrikimų, įtampos šuolių ir (arba) oro sąlygų.
  • Sugadinimas, atsiradęs dėl to, kad prietaisas buvo sumontuotas ar surinktas ne pagal „Mill“ naudotojo vadovą.
  • Naudojamos dalys ir priedai, t. y. filtras, kurie nėra oficialiai sertifikuotos „Mill“ sudedamosios dalys.
  • Remontas ar pakeitimai, kuriuos atlieka ne „Mill“ ar jos įgalioti atstovai, o kitos šalys.
  • Nedideli nurodytos kokybės neatitikimai, kurie yra nereikšmingi gaminio vertei ir tvirtumui, arba neatitikimai, kurių klientas galėjo pagrįstai tikėtis.
  • Prietaisai, naudojami su trečiosios šalies programine įranga ar įranga.
  • Programinės įrangos ir ryšio problemos dėl vietinių apribojimų, susijusių su prieiga prie mūsų debesijos paslaugų.
  • Programinės įrangos ir ryšio problemos dėl nepalaikomų trečiųjų šalių įrenginių.
  • Programėlės arba debesijos ir (arba) internetinės paslaugos prastovoms garantija netaikoma.
  • Verslo klientams taikoma 2 metų garantija.

„Mill“ turi pateikti įrodymus per pirmuosius metus nuo gaminio įsigijimo, kad klientui parduodamas gaminys nebuvo sugadintas.

Siekiant išvengti abejonių, ši garantija nesuteikia klientui ar bet kuriai trečiajai šaliai jokios teisės į nuostolių atlyginimą, kompensaciją ar kainos sumažinimą. Pagal šią garantiją „Mill“ nėra įsipareigojusi padengti jokių kliento ar trečiosios šalies patirtų nuostolių.

Šios garantijos sąlygos galioja tik tiems klientams, kurie prietaisus įsigyja per įgaliotuosius „Mill“ perpardavėjus.

Ši garantija neriboja ir nedaro įtakos kliento teisėms ir teisių gynimo priemonėms pagal galiojančius privalomus teisės aktus.

Pardavėjas garantinę pretenziją nagrinėja „Mill“ vardu. Norėdami pateikti pretenziją pagal šią garantiją, atlikite toliau aprašytus veiksmus.

Pretenzijų teikimo procesas ir reikalingi dokumentai

  1. Kreipkitės į įgaliotąjį „Mill“ perpardavėją, iš kurio įsigijote prietaisą. Su savimi turėkite originalų pirkimo čekį, gaminio serijos numerį ir nekokybišką gaminį.
  2. Įgaliotasis „Mill“ perpardavėjas išbandys gaminį ir įvertins, ar pretenzijai taikoma garantija.
  3. Jei pretenzijai taikoma garantija, įgaliotasis „Mill“ perpardavėjas, vadovaudamasis „Mill“ nurodymais, nusprendžia, ar gaminį taisyti, pakeisti ar grąžinti už jį pinigus.